Rejestracja i płatności

Zapraszamy serdecznie do rejestracji na naszą nadchodzącą konferencję. Proces rejestracji został zaprojektowany tak, aby był szybki, łatwy i przyjazny użytkownikowi. Zajmie to tylko chwilę, a umożliwi Państwu dostęp do pełnej gamy prelekcji, warsztatów i sesji networkingowych podczas konferencji.

 

Kliknij przycisk poniżej, aby przejść do formularza rejestracyjnego. Prosimy o wypełnienie wszystkich wymaganych pól oraz zapoznanie się z dostępnymi opcjami uczestnictwa. Po zakończeniu procesu rejestracji, otrzymają Państwo potwierdzenie mailowe wraz z dalszymi instrukcjami. Szczegółowe informacje na temat oferty, kosztów i terminów znajdują się w poniżej.

Poznaj naszą ofertę

Jak się zarejestrować?

W pierwszym kroku zgłoś chęć uczestnictwa za pomocą tego formularza. Podaj swoje dane, wybierz formę uczestnictwa i prześlij formularz zgłoszeniowy. Pamiętaj o sprawdzeniu terminów.

 

Po zgłoszeniu za pomocą formularza dokonaj płatności, jeśli wybrałeś jedną z naszych płatnych form uczestnictwa. Jeśli wybrałeś formę bezpłatną – gotowe! Do zobaczenia w na Konferencji!

 

Jeśli zdecydowałeś się na płatną formę uczestnictwa lub zamierzasz wziąć udział w uroczystej kolacji, dokonaj płatności na konto Klubu Absolwentów Wydziału Zarządzania AGH w Krakowie, którego numer widzisz poniżej. W tytule przelewu wpisz: “X Międzynarodowa Konferencja Naukowa: Nauka i Biznes – Wspólne Wyzwania” oraz swoje imię i nazwisko”.

Konto bankowe:
PL 69 2490 0005 0000 4520 1162 4615